AKTUÁLNÍ PROVOZNÍ REŽIM

Drazí kolegové, milí zákazníci, vážení obchodní partneři,

chod naší firmy se nezastavil, ale vzhledem k aktuálnímu vývoji situace spojené s nemocí COVID – 19 v České a Slovenské republice jsme se rozhodli v prostorách naší firmy přistoupit k některým preventivním opatřením, která nám pomohou zajistit maximální bezpečí a ochranu zdraví našich klientů, zákazníků, partnerů i zaměstnanců.

Naším cílem je spolehlivé a nepřetržité vyřizování objednávek, udržení provozu naší logistiky a eliminace rizik.

Proto z preventivních důvodů od pondělí 16. března do odvolání platí následující opatření:

1. Zákaz návštěv na provozovnách centrálního skladu, hlavní provozovně a střediscích na Moravě a Slovensku.
2. Zákaz osobních schůzek a návštěv obchodníků firmy u obchodních partnerů.
3. Dočasně pozastavujeme osobní odběry ve všech provozovnách firmy.
4. Sklad i oddělení reklamací jsou v provozu bez osobního příjmu zboží.

Nadále fungujeme, aktuálně z velké části na práci z domu.

Stále tedy naši zákazníci, klienti a partneři mohou kontaktovat své obchodníky, produktové manažery, marketingové specialisty a další kolegy stejně jako doposud. Všichni jsou připraveni i nadále vykonávat své pracovní úkoly na 100 % a jsou plně k dispozici.

Z důvodu eliminace rizik ale prosím využijte vzájemný telefonický a emailový kontakt, vyhněte se osobním schůzkám, pokud to situace dovolí.

Naše logistika i sklady nadále fungují, proto naši zákazníci mohou klasicky využít možnosti objednávky na konkrétní adresu a doručení přepravní službou.

Věříme, že vzhledem k aktuální situaci naši snahu o co nejvyšší bezpečnost chápete, a těšíme se na další spolupráci.

S přáním pevného zdraví

Vaše ITreklama